EUROCARGO: KAMION KOJEG GRAD VOLI.
EUROCARGO je savršeno vozilo za dostavu od vrata do vrata, za misije diljem grada i za sve druge poslove u gradskim središtima. Zahvaljujući idealnoj širini kabine (2,1 m), velikom kutu upravljanja (52 stupnja) i niskom krugu okretanja u svojoj kategoriji (malo ispod 11 metara za verziju s međuosovinskim razmakom od 2790 mm), savršen je za zadatke u urbanim područjima.
UDOBNOST I ERGONOMIJA NA VISOKIM RAZINAMA.
Komande na upravljaču omogućuju vozaču potpuno sigurno korištenje radija i telefona. Vozilo također ima više ergonomskih kontrola za kontrolu klime, svjetla i automatski/automatizirani mjenjač. Sve ima svoje mjesto, na dohvat ruke: ima puno pretinaca za stvari i dokumente, posebne pretince za kartice i šipku za vješanje na stražnjoj stijenci kabine.
Na konzoli s vozačeve strane nalaze se dva praktična držača za boce, utičnica od 12 V i opcija za utičnicu za komprimirani zrak.
Unutrašnjost kabine opremljena je sjedalima obloženim elektro-zavarenom tkaninom; opcijski je dostupno vozačevo sjedalo visoke udobnosti sa zračnim ovjesom, s potpuno podesivim naslonom, sigurnosnim pojasom podesivim po visini, presvlakama dvostruke gustoće i ventilacijom. Naslon za ruke dostupan je kao dodatna oprema za sva sjedala sa zračnim ovjesom.
Zahvaljujući linearnoj armaturnoj ploči i kompaktnim dimenzijama tunela motora, vozač može lako napustiti vozilo s bilo koje strane kabine.
SIGURNOST: VAŽNOST PREVENCIJE
Osim svoje robusnosti i pasivne sigurnosti, EUROCARGO štiti vozača i teret zahvaljujući:
VEĆA FLEKSIBILNOST, NIŽA POTROŠNJA GORIVA I ODRŽIVOST
Motori na EUROCARGO-u su Tector 5 četverocilindrični 4,5-litreni i Tector 7 šestocilindrični 6,7-litreni dizelski motori. Asortiman uključuje sedam razina snage od 160 do 320 KS, s najvećim okretnim momentom od 1100 Nm, upotpunjenim CNG motorom koji isporučuje 750 Nm okretnog momenta i 204 KS. Ovi motori su upareni sa 6- ili 9-stupanjskim ručnim mjenjačima, 6- ili 12-stupanjskim automatskim ili automatskim mjenjačima s pretvaračem zakretnog momenta.
Ekskluzivni IVECO HI-SCR sustav naknadne obrade je lagan i učinkovit te eliminira
količinu regeneracije.
Nadalje, EUROCARGO Natural Power je posebno udomaćen u većim gradovima – njegova niska emisija znači da je dopuštena vožnja u zonama ograničenog prometa, a njegov tihi rad (5 dB tiši od dizela) čini ga savršenim za rad noću.
RADNI KOLEGA NA KOJEG SE MOŽETE OSLONITI
EUROCARGO privlači kupce zbog svoje pouzdanosti i robusnosti: dvije kvalitete koje proizlaze iz šasije, proizašle iz teškog prijevoza dizajnirane su da budu izdržljive i da izdrže veća opterećenja (npr. neuravnotežen teret ili nagla promjena smjera).
Kako bi se prilagodio bilo kojoj vrsti misije, EUROCARGO nudi mnogo različitih rješenja ovjesa: parabolične, polueliptične lisnate opruge i zračne ovjese. Zračnim ovjesima upravlja ECAS (Electronically Controlled Air Suspension) sustav, koji jamči konstantan položaj vozila bez obzira na razinu opterećenja.
Prednja i stražnja osovina te kočioni sustav jamče da mehaničke karakteristike ostaju pouzdane tijekom vremena. Sustav kočenja je zračno-hidraulički u rasponu od 7,5 do 10 tona i potpuno zračni u rasponu od 11 do 18 tona. Sve verzije 4x2 standardno su opremljene disk kočnicama.
SVESTRANOST
Od dostave do izgradnje, od prijevoza hladnjačama do gradskih usluga, EUROCARGO je najsvestranije vozilo u svojoj kategoriji, a također ga je lako nadograđivati. Izrađen od čelika visoke čvrstoće tečenja, okvir šasije može primiti karoseriju duljine od 4265 do 10175 mm; bočni elementi su paralelni po cijeloj dužini i unaprijed su konfigurirani kako bi se pojednostavila montaža nadogradnji.
Eurocargo nudi tri različite vrste kabine kako bi zadovoljio zahtjeve svakog posla: dnevnu kabinu, kabinu za spavanje i kabinu za posadu.
EUROCARGO je ukupno dostupan u 11.000 tvorničkih verzija, koje proizlaze iz kombinacije njegovih varijanti proizvoda: dvije vrste pogona, 14 razina bruto težine vozila i sedam izlaznih snaga, 12 mjenjača, 15 međuosovinskih razmaka i tri vrste kabine s dva krova – u dodatak širokom rasponu sustava ovjesa, osovinskih omjera, osovina i priključnih vratila (do 1100 Nm).